آمده ام
آخرین ارسال های انجمن
عنوان مطلب تعداد پاسخ ها تعداد بازدید ها آخرین پست دهنده
ForumPostCountAnswer [ForumPostLastAuthor] [] [loxblog]

راز خاطره ها

آمده ام



این لحظه ها آهنگ آمده ام زیاد به گوش میرسه

 آمده ام ای شاه پناهم بده

آره این روزا خورشیدایران سرش شلوغ آخه داریم نزدیک میشیم به روز میلادش

یا ضامن آهو پناهم بده

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا

دلم هوای سقا خونت رو کرده

رام نمیدی

غربم توکه حال و هوای غریبی و غریب بودن رو خوب می دونی امروز دلم رو راهی حرمت کردم

رمز شب:

یا غریب الغربا

یه اشاره بدی باسر می یام

خودم کنیزی مهوناتو میکنم

نذری میدم

صحنت رو جارو میکنم

الان چی الن رام میدی تو

می زاری بیام تو؟...؟؟؟؟؟؟؟؟؟.............

 

 

براز یه امشب مثل کفتر رای حرمت باشم واسه خودم تو آسمون گنبد و گلدسته هات پر بزنم

نه نه...

 میخام امشب بشم آهو

...

.

.

.

.

 

.

.

.

.

آیا ضامنم می شی؟؟؟؟؟؟...

...............

 

 

 

 آمده ام تا از خاطره های پر رمز و راز حرف بزنم

رام میدی بیام تو؟...............

 



نظرات شما عزیزان:

تیلور
ساعت10:42---8 خرداد 1392
salam khobi asisam/manam mesl to domookhmalam...man linket kardaM AGE DOS DASHTI BIA VEBAM O NAZAR BEDEE MONTAZERETAM AZIZAM



mahkoom,.loxblog.com


تیلور
ساعت10:42---8 خرداد 1392
salam khobi asisam/manam mesl to domookhmalam...man linket kardaM AGE DOS DASHTI BIA VEBAM O NAZAR BEDEE MONTAZERETAM AZIZAM

mahkoom,.loxblog.com


مریم
ساعت10:16---23 فروردين 1392
سلام عزیزم
عاااااااااااااالی بود
اگه موافقی لینکم کن


Ghazal
ساعت15:00---21 فروردين 1392
ی حسی بهم میگه قبلا وبت اومدم
وب توهم خوبه عزیزم
ممنون ک افتخار دادی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








امتیاز : :: نتیجه : امتیاز توسط نفر مجموع امتیاز :
تعداد بازدید مطلب : 1386


+ نوشته شده در یک شنبه 24 شهريور 1392 ساعت 21:47 توسط لیلا سیرانی | [ نظرات () ]